FAQ

Ofte stillede spørgsmål
Book en standMit loppesalg
Kan jeg forlænge min stand?

Ja, det kan du sagtens.

Dog skal du være opmærksom på, at der i perioder kan være fuldt booket i butikken. Derfor er vores anbefaling at du forlænger din stand i god tid.

Hvis butikken er fuldt booket, så vil denne information bliver oplyst via “Mit loppesalg”

Hvad gør jeg når min lejeperiode ender?

Du skal have tømt din stand senest 30 min inden lukketid, den pågældende dato hvor lejeperioden ender.

Tag venligst kontakt til personalet i butikken, så evt. alarmer kan fjernes. Vi vil samtidig lave et hurtigt check, for at sikre os at “naboens” varer ikke er hoppet over på din reol og hjemtages.

Kan jeg sætte rabat på min stand?

Du kan sagtens få rabat på hele standen. Det er ikke muligt at have rabat på enkelte ting. 

Du kan vælge imellem 25%, 50% samt 75%.

Følg venligst disse enkle trin:

  • Log ind på “Mit loppesalg”.
  • Tryk på bookinger og find den stand du ønsker rabat på.
  • Tryk på den gule rabat knap og vælg den ønskede rabat.

Butikken vil herefter modtage din bestilling og sætte skilt på så hurtigt som muligt.

Hvornår vil mit salg blive udbetalt?

Vi afregner for hver kalendermåned. Det vil sige at vi opgør dit salg hver d. 20 i måneden.

F.eks. Du har lejet en stand fra d. 9/10 til d. 6/11. Det salg, som du har haft i oktober måned, vil blive sat til udbetaling d. 20 november. Altså opgør vi din konto d. 20 i hver måned, for måneden forinden.

Vær opmærksom på at det kan tage 0-4 bankdage før din egen bank har registreret modtagelsen. OBS. Weekend og helligedage er ikke bankdage.

Jeg synes mit salg er gået lidt i stå, hvad kan jeg gøre?

Der kan være flere årsager til at dit salg er gået lidt i stå. Hvis du mangler råd så henvend dig gerne til personalet i butikken eller kig herunder.

Følg evt. disse simple trin

  • En opryddelig stand sælger altid bedst.
  • Opfyldning og udskiftning af varer sikrer, at din stand altid ser indbydende og spændende ud for kunderne.
  • Har du evt. kigget på om dine varer er prissat for højt.
  • Markedsfør din stand eller varer på de sociale medier. Del på din egen konto eller tag os, så videredeler vi med glæde dine billeder eller video.
Hvad gør jeg med varer som ikke hører til på min stand?

Butikken har mange kunder igennem om dagen, så ting og tøj kan skifte stand hele tiden.

Hvis du finder ting på din stand som ikke er dit, så kom helst op til disken med tingene. Herefter kan personalet stille det tilbage til de rigtige standlejere og deres stande.

Jeg mangler en vare, hvad gør jeg?

Kig evt. lige på nabostandene først, om andre kunder skulle have lagt jeres ting i nærheden af jeres stand. Ellers spørg personalet, så vi kan lede efter tingene i butikken.

Vi har hundredevis af kunder igennem butikkerne om dagen og de er gode til at shoppe, men også have fat i mange ting, som måske ikke alle kommer tilbage på de rigtige stande. Kunder er gode til at lægge ting på andres stande, og derfor rydder vi dagligt op og lægger ting på plads.

Hvis der er stor mistanke om at din ting er stjålet, så kigger vi gerne overvågning igennem for at finde ud af mere og sende oplysninger videre til politi hvis nødvendigt.

Husk altid at alarmer kan tilkøbes for kun 1 kr. pr stk.; så er dine ting bedre sikret imod tyveri.

Det er din egen indboforsikring der evt. skal dække et tyveri; så kontakt eget forsikringsselskab for at høre nærmere.