Priser og vilkår

Standleje i Floh Valby
Book standMit loppesalg

Åbner 18 Maj

Se de fremragende åbningstilbud herunder

Pris

Reolstand

Alle standene i Valby består af kombireoler, hvor du kan lave din helt egen opsætning. Her kan du skifte hylder ud som du ønsker, eller fjerne dem alle for salg af tøj mm.

Vær opmærksom på at butikken fordeler vilkårligt reolerne, hvis en specifik reol ønskes, kontakt derledes personalet.

1 uge

150 kr.

+17% kommision

4 uger

395 kr.

+17% kommision

Åbningstilbud

13 uger

995 kr.

+17% kommision

Åbningstilbud

26 uger

1895 kr.

+17% kommision

Åbningstilbud

Inkluderet i standen

R

Fri benyttelse af bøjler til tøj

Der findes både voksen og børnebøjler

R

Fri adgang til Mit Loppesalg

Her kan du se dit daglige salg, samt holde styr på din lejeperiode

R

Ubegrænset antal stregkoder

Så burde der være nok til alt dit loppeguld

R

Gratis startpakke

Som inkl. 10 stk. manillamærker og 10 stk. alarmer

Regler og vilkår

Booking og priser:

Standleje betales altid forud og lejen refunderes ikke. Leje af stand starter ved åbningstid af butikken, og sidste dag af standlejen slutter 30 min før lukketid. 1 uges leje vil således feks. være fra tirsdag kl. 10.00/11.00 og til mandag kl. 17.00.

Alle standpriser kan ses under hver butiks bookingside og der afregnes 17 % i kommission til Floh.

Hvis du er erhvervsdrivende, bedes du kontakte butikken inden booking. Vi forbeholder os ret til at nægte stande med nye varer.

Vi tager forbehold for prisstigninger i standleje og kommissionsprocent – med en frist på 30 dage.

 

Prismærkning:

Det er kun vores prismærker som er tilladt og alle varer skal prismærkes med Flohs prismærker, hvor man skriver varens beskrivelse og pris ind på Mit Loppesalg. Skriv tydelig beskrivelse af varen. Ved tøj skrives mærke og størrelse på.

Ønsker man at ændre prisen på en vare, er det ikke tilladt at strege prisen over og skrive en ny pris på samme prismærke. Ved prisrettelser skal man oprette nyt prismærke eller rette den eksisterende pris inde på Mit Loppesalg.

 

Stand og varer:

Ved enhver tvivl om korrekt prismærke og vare, forbeholder vi os ret til at afvise at sælge varen. Alle varer uden korrekt prismærke vil blive placeret på vores Lost and Found reoler, og vil stå i 2 uger. Herefter bortskaffer eller sælger vi varen.

Der må kun placeres egne varer på din stand, og du skal have fuld ejendomsret over samtlige varer.

Alle varer skal være rene og i rengjort stand og det er Lejers ansvar at man løbende holder den lejede stand ryddelig og indbydende. Det er  endvidere ikke tilladt at sælge fødevarer, alkohol, tobak, våben og ulovlige varer. Vi forbeholder os generelt ret til at fjerne varer fra standene.

Al handel skal foregå gennem Floh, og der må ikke handles internt mellem kunder og standlejere. Det er ikke tilladt at reklamere fra sin egen stand i form af visitkort eller henvisning til privat kontakt.

Rabat:

Der er mulighed for at få rabat på sin stand. Der kan bestilles 25%, 50% eller 75% inde på Mit Loppesalg.

 

Reklamation:

Varer solgt i kommission byttes ikke og tages ikke retur. Alle varer købes som beset.

Alle el-artikler kan testes i butikken inden køb og vi anbefaler at man tjekker ens mulige køb igennem, inden man køber dem.

 

Varesikring og tyveri:

Floh har ikke ansvar for tabte, stjålne eller ødelagde genstande på din stand. Vi hjælper selvfølgelig med at bekæmpe tyveri og vil gerne kraftigt opfordre alle til at leje alarmer til ens dyrere ting og sager.

Vi hjælper med anmeldelse af butikstyveri og udlevering af videoovervågning til politiet.

Det er standlejers egen indboforsikring som skal dække eventuelle tyverier – så tjek med eget forsikringsselskab.

I tilfælde af brand, vandskade eller anden form for ødelæggelse er Floh ikke erstatningsansvarlige. Hvis der findes varer fra en gammel standlejer, så vil man som gammel standlejer få besked om, at butikken har fundet ens varer.

Selvom en vare er forsvundet fra ens stand, er det heldigvis ikke ensbetydende med tyveri. Varer kan være placeret andetsteds i butikken eller på vores Lost & Found reoler. (varer uden prismærker, som ligger på reolerne i 14 dage)

 

Udbetaling:

Vi afregner for hver kalendermåned. Det vil sige at vi opgør dit salg hver d. 20 i måneden for forrige måned. Feks. det salg som du har haft i oktober måned, vil blive sat til udbetaling d. 20. november

Vær opmærksom på at det kan tage 0-4 bankdage før din egen bank har registreret modtagelsen. OBS. Weekend og helligedage er ikke bankdage.

 

Afslutning og tømning af stand:

I forbindelse med tømning af stand må prismærker ikke fjernes fra varerne, før en medarbejder har kontrolleret tømningen af standen. Hvis man ikke har tømt sin stand inden lejeperioden udløber og ikke ønsker at forlænge, vil man blive opkræves et gebyr for tømning af stand. Prisen er 200,- pr. stand. Vi pakker varerne ned og gemmer i 1 uge, hvorefter varerne tilfalder Floh.